اتومبیل در تری دی مکس

ساخت وبلاگ

ا  نحوه رندر گرفتن خودرو رو آموزش می دهم.برای این کار از دو نور Vray  و یک Plan برای قسمت زیر خودرو استفاده نموده ام.

 


مرحله 2 :

تنظیمات هر یک از نور ها را همانند شکل زیر انجام دهید. همانطور که مشاهده می کنید شدت نور را کم گرفته ایم زیرا نور اصلی صحنه را یک تصویر HDRI ایجاد می کند.برای داشتن تصویر با کیفیت Subdivs را روی 18 تنظیم می کنیم.

 

مرحله 3 :

برای تنظیمات نهایی رندر در قسمت Image sampler گزینه Adaptive DMC را انتخاب می کنیم. همچنین در قسمت Antialiasing Filter گزینه Mitchell-Netravali را انتخاب همچنین در قسمت Color Mapping نوع آن را HSV Exponential انتخاب می کنیم. و بقیه تنظیمات را مااند شکل زیر انجام دهید.همچنین یک عکس Hdri رو در قسمت GI Environment و  Reflection Environment   برای زیباتر شدن نور صحنه اضافه کرده ام.

 


مرحله 4:

در قسمت Indirect Illumination موتور رندر گیری اول را بر روی Irradiance Map و موتور دوم را بر روی Light Cache تنظیم کرده و بقیه گزینه ها را همانند تصاویر زیر تنظیم نمایید.

 


مرحله 5:

در قسمت آخر در اسلات Environment Map یک Hdri اضافه کردم. برای انجام این کار کلید 8 را فشار دهید تا بتوانید به پنجره آن دسترسی پیدا کنید.

 


و در نهایت این خروجی کار ما می باشد.
تاریخچه ای از تری دی مکس...
ما را در سایت تاریخچه ای از تری دی مکس دنبال می کنید

برچسب : ساخت ماشین در تری دی مکس,آموزش ساخت ماشین در تری دی مکس,مدل سازی ماشین در تری دی مکس, نویسنده : c3dmaxlearnd بازدید : 226 تاريخ : يکشنبه 28 آذر 1395 ساعت: 11:35